Ένα ζεστό καλωσόρισμα!!!

Σε αυτό το blog μπορείτε να δείτε τις δραστηριότητες των μαθητών του 2ου 9/θέσιου Πρότυπου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ρόδου, οι οποίοι συμμετέχουν στον όμιλο λογοτεχνίας. Ελάτε μαζί τους να κάνετε ένα ταξίδι στον υπέροχο κόσμο των βιβλίων και καθώς περνάει ο καιρός περιπλανηθείτε μαζί τους στον δικό τους φανταστικό κόσμο μέσα από τις ιστορίες τους, τα έργα τους...

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

"Όλο το σχολείο είναι μια τρέλα"

Όλο το καλοκαίρι είμαι στο σπίτι μου,
τι να κάνω πια, παίζω με το PSV μου!
Τρώω μια μπανάνα
και μου την παίρνει η Βάνα!
Βλέπω τον Σουβλεϊμάν να τρώει ένα σουβλάκι
και πετάει το μπουκαλάκι κάτω μαζί με το σουβλάκι.
Φωνάζω:"Ανακύκλωση δεν ξέρεις;
Τι να κάνω που δε με ξέρεις;!"
Πετάω το μπουκαλάκι μέσα σε ένα χωνάκι
και το χωνάκι το πετώνω
μέσα στον κάδο και το ανακυκλώνω.
Στην παραλία πάω για να βουτήξω,
κάνα ρολόι, κάνα πορτοφόλι για να πουλήσω,
κάνα φράγκο να αποκτήσω.
Στο σχολείο εσύ και εγώ πάω,
την πορτοκαλάδα μου στον κάδο ανακύκλωσης να αφήσω,
 τι να κάνω, θα την ξανααποκτήσω.

Και φωνάζω:"Όλο το σχολείο είναι μια τρέλα
εκτός από την λογοτεχνία.
Το τραγούδι αυτό το γράφουμε
 για να σας φωνάξουμε,
ΕΛΑ, ΣΧΟΛΕΙΟ, ΚΑΜΑΡΩΣΕ ΜΕ,
ΕΛΑ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕ ΜΕ!!!" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου